zondag 6 januari 2013

Uitdaging 148 EKEF

Bij Elke Kaart Een Feestje is de uitdaging om een kaart met ballonnen te maken, volgens de volgende sketch, http://karensdoodlesnetherlandschallenge.blogspot.nl/2013/01/uitdaging-148_277.html

Deze kaart heb ik gemaakt.
 
 
 

 
Het papier is van Imagiscine, al erg oud. Het afdrukje heb ik ooit eens op marktplaats gekocht, ik zou niet meer weten van wie het is, ik heb het ingekleurd met Derwent potloden. Verder gebruik gemaakt van een mal van Spellbinders, de randpons van Martha Stewart, stempels van Kars en Eline Pellinkhof (alfabet), brads, roze bloemetjes en een knoop uit de oude knopendoos van mijn moeder.

1 opmerking:

  1. Wat een leuk en vrolijke kaart!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen