woensdag 2 januari 2013

Stempelen

Al een tijdje heb ik diverse stempels van Different Colors in huis en ik vind ze prachtig, maar ik doe er nog veel te weinig mee. De labelkaartideeen zijn dan ook niet van mezelf, maar die komen van Diana, http://card-creations.blogspot.com/. 
 
 
 
 
 
stempels: Different Colors, verder gebruik gemaakt van embossingmal en DIE namics mal voor het label.
 
 
Stempels: Different Colors en AUD (tekststempel), verder gebruik gemaakt van de mal van Spellbinders


Stempel: Hortensia Different Colors en AUD (tekststempel), verder gebruik gemaakt van mallen van Joy, Marianne Design en Spellbinders. Papier is van Mat Stacks.

1 opmerking:

  1. dank je wel voor je leuke reactie op mijn blog en ook onwijs leuk dat ik je daarmee geïnspireerd hebt. Dat is ook mijn bedoeling ;o) en leuk dat je me genoemd hebt. je (label)kaarten zijn heel leuk geworden......

    groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen