zaterdag 10 november 2012

Kerst 2012

 
Druk bezig met de kerstkaarten voor dit jaar. Nu zie ik een challenge bij Oma Dee (http://bijomadee.blogspot.nl/) voor een kaart in rood, wit en blauw. Bij deze dan. Al het papier zijn restjes of krijgertjes. Met het eerste papier heb ik onlangs een scrapbook gemaakt, zie verder op mijn blog. tekstempel is van AUD, verder heb ik gewerkt met mallen van Spellbinders, Marianne Design en de bloemenpons van Nellie Snellen. De stempel is van Eline Pellinkhof, ingekleurd met Derwent potloden. 
 
 
 


4 opmerkingen:

  1. Wat 'n enige kaartjes heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet met deze challenge van Bij Oma Dee!

    Succes!

    Groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelfs twee kaartjes, leuk zeg! Mooi gebruik van de stansen!
    Wat leuk dat je meedoet met de challenge van Oma Dee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een liefie de eerste kaart Marleen, en de tweede kerstkaart is ook mooi! Super dat je meedoet met de Challenge van Bij Oma Dee :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt. Ik vind het superleuk dat je meedoet met de challenge.

    BeantwoordenVerwijderen