woensdag 14 november 2012

Challenge # 37 bij De Creatieve Zebra

Bij de creatieve Zebra is deze week de volgende challenge:
http://decreatievezebra.blogspot.be/2012/11/challenge-37.html


Maak een leuke kaart met bovenstaande sketch.
Je mag hem draaien zolang we er maar uithalen dat hij gebaseerd is op de sketch.
 
Een collega van mij is net bevallen van een dochter en dat kon ik mooi combineren met bovenstaande sketch.
 

Papier en stempel zijn van Eline Pellinkhof, ingekleurd met Derwent potloden.
de vlaggetjes zijn gemaakt met een clearstamp (ik weet helaas niet meer welke) en versamark inkt en vervolgens met distress embossingpoeder bewerkt en uitgeknipt. In de vlaggetjes heb ik hele kleine eyelets gedaan en deze aan een borduurzijde geregen. De mal onder de stempel is de Floral oval van SpellBinders, het labeltje met de geboortedatum is van DieNamics en voor de rand op de kaart heb ik een pons van Martha Stewart gebruikt. Als laatste nog wat zilveren bloemetjes (brads) om de kleur van de kleine eyelets terug te laten komen.
 

2 opmerkingen:

  1. Wat een schatje......
    Onwijs mooi! Dat stempeltje is erg leuk :)

    Bedankt voor het meedoen bij De Creatieve Zebra.

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen