zondag 28 oktober 2012

Bram geboren


Dit geboortekaartje kreeg ik van een collega, de leeuw kan je uitscheuren en neerzetten. De opdracht voor mij was de leeuw verwerken in een geboortekaartje.
 

In de kaart zat nog een kleine leeuw, die heb ik genomen voor de voorkant van de kaart. De grote leeuw heb ik voor de binnenkant gebruikt. Ik houd erg van dit soort opdrachten. Ik heb papier gebruikt van Imaginisce, Animal crackers. De vlaggetjes zijn een stempel, de tekststempel is van Eline Pellinkhof. De letters zijn van een stickervel van Nellie Snellen, heel handig om te gebruiken vind ik. Lint heb ik ooit eens bij Zeeman gekocht en de knoop komt uit de oude knopendoos van mijn moeder.



Deze kaart doet mee aan: http://nadiaschallengeblog.blogspot.nl/

4 opmerkingen:

  1. hele leuke kaart en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaart. Bedankt dat je meedoet aan Nadia's challenge. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje, bedankt om mee te doen met Nadia's Challenge

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen